петак

Ne daj nas....

Ne dopustaj da me spustaju na dno, da me pritiskaju sa svih strana, vec stani ispred mene, zastiti me recima, pesnicama, zubima.Zastiti moju dusu, zagrli dete u meni. Ne dozvoli da me uniste. Stani ispred mene i reci da ne moze, jer imas zadatak da me cuvas i pazis!Stani hrabro pred njih i reci da me volis i da nista u zivotu nece uspeti da nas unisti. Vrisni snazno da sam smisao tvog zivota i da jedino ja umem da te shvatim kao celinu. Reci glasno i jasno da sam ti potrebna i da nemaju nikakvo pravo da me otmu tebi. Reci im slobodno da sam tvoja, da ti pripadam dusom i telom i da me nista drugo ne zanima....Reci im da me jedino ti cinis srecnom....Reci im, i ne daj nas...."

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄