петак

Čekam te, a ti sigurno nećeš doći

 Već dugo stojim na istom mestu,
 čini mi se kao da je prošlo već pola     mog  života,
 stojim, izvirujem, čekam,
 uvek nekog, uvek nešto...
 Ponestalo mi je volje, želje, hrabrosti,  na izmaku sam snage...
 Postala sam umorna..
 Samo je u meni još ostao strah,
 strah koji mi se uvukao pod kosti i nagriza mi dušu,
 koji je prisvojio moje misli, moje želje,
 moje htenje, moje "ja"...
 Ostavio me golu i od čekanja napravio  pakao,
 u ruke mi utrpao plakat s natpisom: ,,ČEKAM TE, A TI SIGURNO NEĆEŠ DOĆI"

1 коментар:

  1. Zasto tako teske misli? Zivot je poklon I tako ga treba shvatiti. Ja nekog savetujem, a nista bolji nisam. No vredi se boriti, i izboriti za kvalitetniji zivot. Tesko jeste, znam, ali vredi pokusati. Toliko je usamljenih ljudi na ovom svetu, i dodje trenutak kada se srodne duse nadju.

    ОдговориИзбриши

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄