петак

TI ostani!

Ostani,pozelim li ikada plakati bez razloga i biti tuzna iako bih trebala biti srecna,ili gledati u prazninu satima i cutati.Molim te,budi uz mene ne postavljaj previse pitanja,i ne trazi da opravdavam zasto.Ne pitaj me nista,samo me zagrli...i daj da osetim da trajes sa mnom,da dises pored menei da me shvatas.Samo mi pru...zi ruku,i oseti drhtaj koji se penje mojim rukama i ovaj nemir koji me otima,oseti,jer moj ce dodir biti dovoljan da razumes sve bez ijedne reci,moj dodir mora biti dovoljan da otkrijes da se bojim,jako,molim te samo,budi uz mene,ne odlazi jer ne znas sta mi je danas,ne napustaj me jer ne znas sta da mi kazes, ne okreci ledja zato sto ti nisu jasne moje suze,ne pustaj mi ruku zato sto ne zelis slusati,ne ostavljaj me samu jer mislis da mi ne mozes pomoci,ne dopustaj da potonem jer ti zelis otici.Ostani i onda kada mislis da nemas razloga i onda kada je najteze ostati i onda kada bi svako odustao...TI ostani!

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄