четвртак

I Bog im ne dade dusu.

Ne. Ovo nije "blog" o jednoj religiji.
Ne. Nije ni o jednom Bogu.
Religija je sveta.
Kakva god i cija god ona bila.
Mene su tako ucili. A vas?

Neke jesu. Neke nisu.
Neki razmisljaju mozgom.
Nekima glava sluzi samo za sisanje.

Sta nas iz razlicitih religija povezuje?
Vera, ljubav, postenje, postovanje, humanost... Zvuci smesno? I jeste!

Zato sto onima kojima glava sluzi samo za sisanje ne vide dalje od svog nosa. Ne vide da je covek coveku vuk! Ne vide propast i bedu, cemer i jad!

Ne vide da smo svi - bili mi beli, crni ili zuti; pravoslavci ili katolici; hriscani, muslimani ili budisti; Srbi, Hrvati ili Bosanci; Turci ili Kinezi - samo ljudi.
SVI IMAMO ISTE OSNOVNE POTREBE, NEGONE, ZELJE!
Svi bi hteli bolji zivot...

Sta kaze svaka religija?
- Bez mrznje, zavisti, pohlepe...

Kako onda samoprozvani vernici sebe uopste mogu da nazivaju vernicima?
Sta?
Cudno ti je? Nasao/la si se uvredjenom? I treba!
Sramota.

Kako istinski sebe posvetiti religiji ako u tvom srcu postoji mrznja? Zelja za necijom smrcu?
BOG TO NE PRASTA! NIJEDAN BOG!


Jeste se nekad zapitali kako neko moze da postuje ono sto mu je strano? Niste?
Zato sto je on bolji covek od vas.

Ateisti su bolji ljudi od samoprozvanih, umno poremecenih i zatrovanih mrznjom vernika. A takvih je na ovom Balkanu previse!

A oni sa visim intelektom se povlace pred bargom. Plase se! Prebijanja, ubijanja samo zato sto postuju tudje. I opet ovi samoprozvani pocinjavaju greh.

Tu je i sveta knjiga koju je pola njih videlo samo na TVu. Taman posla da su je procitali. To je smaranje za njih! I da procitaju opet nece da shvate SUSTINU! Jer su puni zlobe. Gledaju samo pravo. Tako i prolaze u zivotu...

A sve religije kazu da onaj odozgoe vidi sve. Pa vi mislite malo o tome...

1 коментар:

  1. Napravila sam blog ima 2-3 dana... Još se snalazim, učim kako sve ovo funkcioniše... itd... Jako mi je zanimljiva ova tema o veri... Kao da sam je ja pisala :) I imam mnogo toga da dodam i iz ličnog iskustva...Krenuću redom da čitam objave, zainteresovala sam se :)

    ОдговориИзбриши

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄