четвртак

Utisnuto u vremenu..

Utisnuto u vremenu..
 Poveriću ti jednu tajnu, vreme si ti, vreme je žena, ono oseća potrebu da mu se udvara i da se klekne pred njegove noge kao kad se haljina raširi. Vreme je kao kosa beskrajna očešljana, ogledalo koje dah zamućuje i dah razbistrava. Vreme si ti koje spava u zoru kad se budi i kao nož si koji prolazi kroz moje grlo.. Oh što ne mogu da iskažem tu neprolaznu moru vremena tu moru vremena zaustavljenu kao krv u venama plavim i najgore je što je želja beskrajna i neispunjena. Ta žeđ oka kad ti koračaš po odaji i ja znam da ne treba razbijati čaroliju. Mnogo je gore nego da te osetim stranom, da bežiš sa mislima izvan nas i srcem već u nekom drugom veku. Bože moj kako su reči teške, a u stvari jeste to moja ljubav iznad zadovoljstava, moja ljubav van domašaja današnjeg udarca. Ti koja kucaš na moju slepoočnicu kao časovnik i ako ti ne dišeš gušim se i po mojoj puti kolebaš se i zastaješ svojim stopalom.
 Veliku tajnu hoću da ti kažem. Svaka reč na mojoj usni sirotica je koja prosi jednu sitnicu za tvoje ruke stvarčicu koja tami pod tvojim pogledom, i zato ja kažem tako često da te volim, u nedostatku dovoljo jasnog kristala izraza koji bi ti stavila sebi oko vrata. Ne vređaj se zbog mog prostačkog govora. Prosta je voda koja izaziva taj neprijatni šum u vatri.
 Reći ću ti veliku tajnu. Ja ne znam da govorim o vremenu koje na tebe liči, ja ne znam da govorim o tebi i ja se pravim kao oni koji vrlo dugo na peronu stanice mašu rukom pošto su vozovi otišli. Šaka se smiruje tek pod novim teretom suza.
 Hoću da ti kažem veliku tajnu. Bojim se tebe, bojim se onog što te prati večerom ka prozorima i gestove koje ti činiš od reči koje se ne izgovaraju. Bojim se vremena brzog i laganog, bojim se tebe. Hoću da ti kažem veliku tajnu. Zatvori sva vrata, lakše je umreti nego voleti. Zato ja sebe mučim životom. Ljubavi moja

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄