уторак

Želim

Želim
da me saslušaš bez osuđivanja.
Želim tvoje mišljenje, a ne tvoj savjet.
Želim da mi vjeruješ bez ikakvih očekivanja.
Želim da mi pomogneš, a ne da odlučuješ umjesto mene.
...Želim da brineš o meni, a da me ne gušiš.
ŽELIM DA VIDIŠ MENE, A NE SEBE U MENI.
Želim da me zagrliš, a ne da me udaviš.
Želim da me ohrabruješ, a ne da me opterećuješ.
Želim da me podržavaš, ali bez crnih slutnji.
Želim da me zaštitiš bez laži.
Želim da mi se približiš bez nametanja.
Želim da znaš sve što ne voliš o meni, a ipak da to prihvatiš bez želje da me mijenjaš.
Želim da znaš da svakoga dana možeš računati na mene…
Bezuslovno.

Horhe Bukaj

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄