понедељак

...naucila sam....

..naučila sam, da ne možeš nekoga natjerati da te voli.
Sve što možeš učiniti jeste, da budeš neko koga se može voljeti,
Ostalo zavisi od drugih.
Naučila sam, da ako je meni stalo do nekoga,
Ne mora značiti da je i njemu stalo do mene.
Naučila sam, da su potrebne godine da bi se izgradilo povjerenje,
A samo sekunde da bi se uništilo.
Naučila sam, da se ne računa šta imaš u životu,
Nego koga imaš u životu.
Naučila sam, da mi je potrebno mnogo vremena,
Da bih postala osoba kakva želim biti.
Naučila sam, da smo odgovorni za naša djela,
Bez obzira kako se osjećamo zbog njih.
Naučila sam, da ti kontrolišeš svoje ponašanje ili
Ono kontroliše tebe.
Naučila sam, da bez obzira koliko je veza strašna i burna,
Vatra se postepeno gasi i bolje bi bilo da na njeno mjesto
Dođe nešto drugo.
Naučila sam, da imam pravo biti ljuta, ali nemam pravo biti okrutna.
Naučila sam, da se pravo prijateljstvo i na velikoj udaljenosti ne gasi,
Što vrijedi i za pravu ljubav.
Naučila sam, da ako me neko ne voli onako kako bih ja to želela,
Ne znači da me ne voli uopšte.
Naučila sam, da zrelost ne zavisi od broja rođendana, nego od iskustva
I onog što si naučio.
Naučila sam, da nije samo dovoljan oproštaj od drugih,
Nekada moraš naučiti kako oprostiti sam sebi.
Naučila sam, da se svijet neće zaustaviti, bez obzira na moju
Patnju i bol…
Naučila sam, da ne mora značiti da se dvije osobe ne vole,
Ako se svađaju, a da se vole , ako se ne svađaju.
Naučila sam, da ne moramo mijenjati prijatelje,
Ako shvatimo da se oni mijenjaju.
Naučila sam, da ne trebaš uvijek težiti da otkriješ tajnu,
Jer bi to moglo promijeniti tvoj život zauvijek.
Naučila sam, da dva čovjeka mogu gledati istu stvar,
a vidjeti potpuno različito.
Naučila sam, da oni do kojih vam je najviše stalo,
Budu prerano oduzeti...

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄