субота

DUSU TI NEDAM

Evo ti ruka dusmanine,
ako ce me to pred bogom spasiti,
Evo...i ruku cu da ti pruzam.
Stavimo pred nas i lazi i istine
Pa da skratimo put mrznji.
Ja necu da ga produzim.

Evo ti hleba krvnice.
Neka ga moja deca sa tvojom podele.
Zar moja deca da odrastaju
slusajuci tvoju kako cice.
Bogu su mila nasa pomirenja
A ne polja smrti na kojima glad nice.

Lek ti evo ljudski izrode
pa pomogni nekom ko je na umoru.
Nebi li bolest na radost okrenuo.
Pa sebe cu ostaviti bez i kapi vode
ako ce ti to za lek biti.
Bog je ljubav i za prijatelja
i za neprijatelja pokrenuo.

Ali ti nedam ni jedan kamen sa Kosovskih polja,
Pa da je manji i od bozura koji nice.
Sve na svetoj zemlji mi je za spasenje nevolja
A ti bi i to da mi uzmes nezahvalnice.

E pa dusu ti nedam.

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄