недеља

Zivot sa stilom

Drago mi je. Zbog svega sto jesam. I onoga sto sam bila. I onoga sto cu biti. Drago mi je sto jos uvek znam da se nasmejem od srca, da uzivam u malim stvarima, sitnicama pridajem veliki znacaj. Drago mi je sto i dalje primecujem boju ociju, kose, negovane nokte, lepe noge, umesto garderobe, telefona, kljuceva od kola.I dalje si mi bitniji ti, kao covek sa svim svojim manama i vrlinama, od tvog imena, statusnih simbola, posla kojim se bavis, veza koje imas. Jos uvek delim ljude na dobre i lose. Ne po muzici koju slusaju, mestima na koje izlaze, garderobi koju nose. Jos uvek imam mazohisticnu potrebu da pisem. I da ne marim sta ce ko reci. Citali me, ili ne. Osudjivali me, pljuvali po svakom slovu ovde napisanom. Ili citali sa uzivanjem. I dalje mi raspolozenje zavisi od ljubavi. Od Sunca. Malih, drugima mozda, nebitnih stvari. Naucila sam i stosta novo. Da razlikujem trenutna zadovoljstva od drugotrajnih. Da razmislim dobro pre nego nesto uradim, kazem. " Jedan trenutak radosti – hiljadu dana zalosti " je recenica kojom vagam, merim, premeravam, pa onda secem. Da cenim ono sto imam. I cuvam. Da ne zavidim. Zivim i uzivam svaki trenutak. Izbegavam svadje, tako sto ih pretvorim u rasprave sa uspesnim krajem. Da razlikujem flert od zaljubljivanja. Zaljubljivanje od ljubavi. Ljubav od flerta. I pored svega sto se desavalo i desava, i dalje sam nasmejana. Raspolozena. Sa osmehom prihvatam sve. Nekad sam i tuzna. Navikla sam na tugu, jer me verno prati." Ko zna zasto je to dobro. " I dalje mogu da se zaljubim u onoga koga volim. Jer, to sam i dalje ja, ona ista JA. I drago mi je zbog toga.

 

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄