четвртак

  •           Koliko ćete biti uspešni u životu i šta ćete postići može da odredi boja vaših očiju, smatraju američki naučici.

    Naime, oni tvrdi da će ljudi koji imaju plave oči verovatno briljirati na fakultetu, za razliku od smeđookih.

    Prema mišljenju naučnika, plavooki su inteligentniji i postižu bolje rezultate.
    Ljudi koji imaju oči tamnije bolje su, pak, uspešniji u sportskih aktivnostima, fudbalu, hokeju, ragbiju, dok su oni koji imaju plave oči bolji stratezi.
    Plavooki muškarci i žene pokazali su se boljim u zadacima koji zahtevaju plan i strategiju, kao što su golf ili priprema ispita.
    Ovi rezultti pokazali su dosad neistraženu povezanost između boje očiju i akademskog dostignuća.
    Ovo su još uvek samo zapažanja koja još uvek nisu potvrđena.
    Hm... ne znam šta da kažem na sve ovo... S jedne strane mi je neprihvatljiva ova teza, a s druge...
    Međutim, ne znam zašto naučnici toliko ističu ovakve oblike superiornosti i klasifikacije ljudi - nedavno je to bila klasifikacija prema krvnim grupama.
    Možda preterujem, al sve me ovo pomalo vraća na doba kada su ljude klasifikovali prema boji kože, a
    ova priča o boji očiju - podseća me neodoljivo na neka od istraživanja Jozefa Mengelea...
    Zašto čovek ima tako intenizivnu potrebu da se igra boga? Zašto stvari ne prepusti prirodnoj selekciji..
    No, mislim da sam otišla predaleko...:)
                         

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄