четвртак

....proleće će mirisati i bez tebe



Pišem jer mi je mučna tišina u kojoj mi više ne postojimo.Znaš koliko sam volela zvuk tišine medju nama,mnogobrojnih reči šarenih tonova koje su nemo govorile ljubav umesto nas,nismo mogli doći do reči od purpurnih nijansi naših nepostojećih reči koje su odzvanjale u tišini.Rekla sam odlazi...jutro će svanuti i bez tebe!Odlazi...sunce će sjati i bez tebe!Odlazi...m

esec će se pojaviti i bez tebe!Odlazi...proleće će mirisati i bez tebe! Zloslutna tisino sapni mi svojim notam kako da oslikam posle svih "odlazi" i suzu na licu bez njega?.................................. 

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄