четвртак

Dodji

Kada ostanes sam, kada mirno sedis u blago predvecerje, lagani vetar ti mrsi kosu i zari lice, kada je sve sto vidis samo jedno upaljeno svetlo u daljini, tek tada shvatis koliko volis i koliko trebas nekoga da te cvrsto zagrli. Ustvari, ne trebas nekoga, ne bilo koga, trebas osobu koju volis, osobu koja zna kako da te zagrli dok drhtis u tom zagrljaju. Sta mogu uraditi reci u takvoj noci? Sta mogu uciniti ljudi oko tebe? Sve je bespomocno i beznacajno osim zelje za tobom koji mi trebas toliko u ovom lijepom trenu. Dodi i uljepsaj ovu noc koju krase zvezde koje uopse ne sijaju, dodi nek se pojavi mesec i obasja moje suzno lice, dodi dok se zelja za tobom nije rasprsila na ovom vetru. Dodi, nije bitno kada i kako, samo dodi. Dodi, pa ostani samo jedan tren i ne moras vise. Oprostit cu ti ako zuris, oprostit cu ti ako ne volis noc, oprostit cu ti sve, samo nikada ne ako ne dodes. Kazem dodi na trenutak, a mislim na celu vecnost, jer bi svojim dolaskom zaustavio vreme. Kazem nije bitno ako zuris, a mislim zaboravi na sve probleme, kazem nevazno je ako ne volis noc, a mislim lepe stvari se dogadaju nocu i kazem, mnogo toga kazem, a ipak mislim samo jedno: Nedostajes mi ove noci, nedostajes mi kao nikada do sad i zato dodi dok mi nedostajes, jer sutra ce biti gore, sutra cu te zeleti mnogo vise. Noc ova je kratka da bih ti sve rekla, mesec je vec obasjao grad, zato dodi da ti usnama pokazem sve sto necu stici reci, da ti rukama pozelim sve sto ne mogu napisati i da srcem glasno kazem da te volim najvise na svetu, da te volim kao zivot, ustvari ti si moj zivot. Bez tebe nista mi ne znaci, da nemam tebe ni ova noc ne bi bila ovako posebna, ni ova prica ne bi imala smisla, da nema tebe... ne bi ni ja bila ovo sto jesam. Pa, ako ipak ne dodes ove noci, ipak ti hvala za sve. Hvala ti sto postojis i sto me inspirises. Znam da zasluzujem vise od ovoga, al ipak si ti sve sto u zivotu zelim, a sve sto zelim je da dodes ove veceri i da sa mnom delis sve buduce dane, jutra i noci. Mislis li da mnogo zelim? Znam da mislis, zato cu ipak na kraju reci samo hvala ti sto postojis i sto si mi pruzio najsretnije trenutke u zivotu i hvala ti sto si dosao!!! Volim te:)         

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄