понедељак

Dopusti mi

Dopusti mi da te gledam, ma koliko god trajalo...
Dopusti mi da cutim u tvojoj prisutnosti...
Dopusti da uživam gledajući kako me gledaš,
pa čak i onda kad budem okrenuta na drugu stranu,
tek osečajući kako ti pogled klizi mojim leđima...


Dopusti mi da budem gorda i ponosna, ali
dopusti mi ponekad da budem nespretna i plaha...
Dopusti da prošetam cvetnim proplancima tvoje duše,
da osetim pod bosim nogama sve bedeme tvoje kako se ruše...

Dopusti da budem nema i nezaustavljivo brbljava, jednako...

Dopusti mi da budem devojčica i žena, istovremeno...
Dopusti mi da ti nezno na uho šapućem,
ali ti nemoj biti bena , već poslušaj što ti govorim...

Ne hodaj mi za petama, ali ne puštaj me samu...

Dopusti mi krila širiti i nebom leteti i
ja ću uvek, k'o verna jastrebica samo na tvoje rame sleteti...

Dopusti mi da te dodirujem nežno i polako,

ponekad možda drhtavo, brzo i nestrpljivo...
Dopusti mi da te dotaknem kad god to poželim i ma gde god bili...
Dopusti mi da uživam u tvojim dodirima,
u tvojoj muževnoj snazi i nežnostima jednako...

Dopusti mi da saznam koliko me ljubiš i poštuješ...

Dopusti mi da osetim koliko me želiš...
Dopusti da se privinem uz tebe i da te se ne mogu nasititi...
Dopusti da osetim kako me ispijaš polako i sa žudnjom i
dopusti mi da saznam kako je tvoja žeđ zamnom neunistiva...

Dopusti mi...

Dopusti mi all of you...
I učini me sretnom... Sretnom Ženom...

Molim Te...

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄