уторак

Napisaću ti pismo.


Napisaću ti pismo.
Ni previše tužno,ni previše sretno,
da suzu ne pustiš
a da se opet malo osmehneš.
Ni previše dugo,ni previše kratko,
da ga pročitaš od početka do kraja
sa istim žarom.

Napisaću ti pismo,
u kome ne žalim puno za našim danima,
a opet nadam se novim.
Da mi je svejedno što duze nismo trajali,
a opet,sve isto bih ponovila s tobom.

Napisaću ti pismo,
da ti kažem koliko sam sretna sada,
al da sam nekad sretnija bila,
da više nisam sama
jer imam nekog ko me voli,
al da sam opet usamljena.

Napisaću ti pismo,
da ono kaže sve što nisam ti stigla reći,
onda kada si odlazio.


Napisaću ti pismo,
i po ko zna koji put ga izgužvati
i opet početi ispočetka....



Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄