среда

Da li ste citali Autostoperski vodic kroz galaksiju..?

Ja jesam i to je jedna od mojih omiljenih knjiga u koju pobegnem
svaki put kada sam tuzna

Artur je ipak pronasao mir na planeti Zemlji
Depresivni robot Marvin imao je svoj mrzovolji ironicni svet...
Ford svoj svemirski autostoperski vodic
Negostoljubivi Vogoni svoju poeziju
Galakticki predsednik Zahod citavu galaksiju
Trilijan svoju staru novu ljubav
A ja ..ja ....

Sanjacu kako se prebacujem i zaranjam glavu u njegove grudi..
kako se ponistavam.
I bicu svesna kako meni nije dozvoljeno ono sto jeste obicnim ljudima...
i
Bice mi potrebne samo papirnate maramice...



Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄