четвртак

Voli me jednostavno...



Voli me jednostavno...
Samo dodirom, pogledom,poljupcem.
Ne trazim ti puno u ovoj tihoj noci.
Osjeti moje tijelo kako drhti od ceznje za tobom,
poslusaj moje otkucaje srca kako dozivaju tvoje ime.
Dopusti mi da ti pokazem koliko mi znacis,
kolika si potreba u mom zivotu, koliko si moje sve.
Pogledaj u moje oci.
Moje oci ne mogu te slagati,
ne mogu sakriti sva ona iskrena osjecanja
koja su vec dugo vremena nastanjena u mom srcu.
Zaustavimo vrijeme ovu noc.
Neka u ovoj noci postojimo samo ti i ja.
Zaljubljeni, sretni, izgubljeni od strasti i ceznje.
Ne zelim razmisljati u ovom najljepsem trenu
o zori koja ce me odvojiti od tebe,
koja ce me istrgnuti iz tvog sigurnog zagrljaja...
Zagrli me jos jace...
Pokazi zagrljajem da ti je stalo...
Da me volis onoliko koliko ja tebe...

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄