субота

KO SI TI

 Jedna žena je pala u komu i najednom kao da se našla pred božjim sudom.

 «Ko si ti?», upitao je Glas.
 «Ja sam gradonačelnikova žena.»
 «Ne pitam čija si žena, već ko si ti.»
 «Ne pitam čija si majka, već ko si ti.»
 «Ja sam učiteljica u školi.»
 «Ne pitam čime se baviš, već ko si.»
 I sve tako. Šta god bi rekla, nikako da kaže pravi odgovor.
 «Ko si?»
 «Hrišćanka.»
 «Ne pitam koje si vjere već ko si.»
 «Ja sam ona što je uvijek išla u crkvu i pomagala ubogima i srirotima.»
 «Nisam pitao šta si radila, već ko si.»
 Na kraju, pošto nije znala da odgovori, vraćena je nazad. Kada je ozdravila, riješila je da otkrije ko je i sve se promijenilo.

 ***
 Tvoja dužnost je postojanje. Ne da budeš neko, niti da budeš niko, jer se za to kače pohlepa i ambicija. Nemoj biti ovaj ili onaj, jer tako postaješ uslovljen, treba samo da postojiš i to je sve.

 Entoni de Melo



Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄