петак

Pozelim..ohh

Pozelim..ohh kako pozelim da se u ovom mom lutanju..spakujem u jedan paketic i posaljem ti se ..preporuceno..
 da me imas.. potpisano tvojom rukom da sam sigurna da ces paket primiti..odvezati zutu masnu..skinuti srebrni papir..
 otvoriti poklopac i..uzeti me..polako..kao jabuku..koju protrljas dlanovima i zagrizes jednom..negde u predelu vrata gde
 kljucna kost pravi udubljenje..pa jos jednom i josss ..dok ti sok ne pocuri sa usana niz bradu i kane u predelu moga stomaka
 tamo gde je cvoriste zivota..gde pocinje sve..gde bi deo mene i deo tebe.. postalo jedno....gde ja otkidam uzdah..otkidam jauk..
 otkidam ugriz na tebi..kao prostirci koja greje..znoji se..drhti..privija me..prodire..vrisne zajedno samnom...





Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄