субота

Ja sam od onih...

Ja sam od onih, što izvesne stvari prećutkuju, da ih ne bi pokrali, a ipak vole da ih "kradu". Od onih , što su čvrsto nogama na zemlji i tako divno odlepljeni od njene tvrde kore, negde između sumraka i svitanja; od onih što čeznu za tvojim očima, a uplaše se sebe, kad ih u njima vide....-tesiga-
Ja sam od onih nisam od ovih i nisam ovde, jer ne volim crne krugove koji postaju sve crnji. Ja sam od onih, što jecaju uz trubače i zvuke akustične gitare i groze se računarski sazvakanih nota. Od onih, što vole čudnom jednostavnošcu koja doseze do iznenadjujuce slozenosti. Od onih, što vole slobodu duha, daha, pokreta, mira… Od onih, što ljube,bez obzira da li su ljubljenoj osobi, čudne sa svim svojim licima ljubavi. -yes-

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄