субота

Da li me volis?

"Da li me volis?" - zapitao si me jednog jutra dok smo po paukovim mrezama skupljali nocne leptire. Rekla sam: "Ne znam." Ljubav je za mene bila poput celjusti lava. Nisam zelela da zavrsim u nima. "Da li me volis?" - ponovo si me pitao onog letnjeg popodneva dok smo sedeli na obali. Voda se preplitala sa nasim stopalima. "Mozda." - odgovorila sam i provukla prste kroz tvoju kosu zamsenu vetrom. "Da li me volis?" - upitao si me i one veceri kada smo dugo, dugo saputali lazi na jastuku. Uzviknula sam: "Da!" - jer nisam vise mogla da zamislim dase probudim, ada te ne vidim sa leve strane. "E, vidis... Ja vise ne znam da li te jos uvek volim." - rekao si tiho i okrenuo se na drugu stranu ostavljajuci mi prazninu svojih ledja..

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄