субота

Cetiri svece

 Cetiri su svece polagano gorele. Bila je tisina i mogao se cuti njihov razgovor.Prva je sveca rekla: “JA SAM MIR.NAZALOST, LJUDI ME NE USPEVAJU SACUVATI, MISLIM DA CU SE UGASITI.” I odmah se ugasila.:( Druga je sveca rekla: “JA SAM VERA.NAZALOST, MNOGI LJUDI IMAJU POVRSNU VERU I JA IH NE ZANIMAM. NEMA SMISLA DA I DALJE GORIM.”Tek sto je to izgovorila, dunuo je lagani povetarac i ugasio je. Treca je sveca zalosno progovorila: “JA SAM LJUBAV.NEMAM VISE SNAGE. LJUDI ZABORAVLJAJU NA MENE, I TO KOLIKO SAM IM POTREBNA.ONI NE LJUBE NI SVOJE NAJBLIZE.”I bez oklevanja se ugasila.:( Odjednom je uslo jedno dete i ugledalo tri ugasene svece. “Sta je to?” upitalo je dete. “Vi ste trebale svetliti do kraja.” I rekavsi to, pocelo je plakati.U to je progovorila cetvrta sveca: “NE BOJ SE, DOK JA GORIM MOCI CEMO UPALITI UGASENE SVECE. JA SAM NADA.” Detetu su zablistale oci od radosti dok je s upaljenom svecom vracalo svetlo ugasenim svecama..

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄