среда

Andjeo Sa Greskom


 Tražili ste da Vas volim,
 volela sam Vas…
 nesebčnom, dečjom
 ljubavlju
 pa čak i onda
 kad sam mrzela samu sebe.

 Rekli ste da je svet pozornica
 da opstaju samo najbolji
 da za amatere nema mesta
 Verovala sam Vam…
 i trudila se da budem
 što bolji glumac.

 Igrala sam sve uloge
 koje ste mi dodeljivali
 ne pitajući zašto baš ja?!

 I bila sam pesnik
 i sanjar, boem i skitnica
 i prosjak.

 Igrala sam u tragedijama
 i komedijama
 koje je samo Vaša ograničena mašta
 mogla da izmisli.

 Bila sam veseli klaun i tužni Pjer.
 Radjala sam se
 živela i umirala
 po Vašem scenariju.
 Bila sam junak bezbroj drama
 čijih se imena odavno
 ne sećam.
 Govorila na tisuće monologa
 bez smisla
 voljela one koje ste Vi želeli
 ljubila tisuće usana
 ne pitajuci čija su
 grlile me ruke i željene
 i neželjene
 plakala sam na ko zna čijim ramenima…

 Tražili ste da se smejem,
 smejala sam se…
 Glasno i gotovo iskreno
 čak i onda kad mi je najmanje
 bilo do smeha.

 Rekli ste da svemu
 dodje kraj
 da sve sveće dogorevaju
 po nepojmljivim zakonima
 prirode
 Verovala sam Vam…

 Ali bilo je i suviše kasno
 kad’ sam shvatila
 da se previše Vas
 grijalo mojom vatrom
 i previše Vas
 mojom svetlošću
 tražilo sebi put…..

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄