понедељак

Zivot nema reprizu

.........Mudrost Život nema reprizu, naoko jednostavnu, mogu praktikovati svi. I oni koji rade od devet do pet. I oni bez para. I oni koji su zadremali pa nisu stigli da sidju na stanici na kojoj je izašla, lično sreća. A to da je moguće odvojiti se od plana i programa, obično shvatiš kada osetiš ukus kajanja, kada nešto nisi uradio jer ti je ponestalo hrabrosti, kada si na kraju rečenice dopisao tri tačke. Kada je nedorečeno, neobojeno, neispinjeno, neistrčano... u tvom rečniku izgovoreno mnogo više puta nego - sad il nikad, sve i odmah.
Svako ima svoju skicu života koju nosi u nekom džepu. Fajter će ti portučiti - isprsi se! Uzmi! Ne robuj! Ne truj dušu! Ne grickaj dane kao miš...Baba iz vica što me uvek zasmeje do suza , na samrti priznaje da jedino žali što je u životu davala samo onima koji su tražili. Filozof će ovu rečenicu odbraniti sa Carpe diem, jednim okom zagledan u smisao, a drugim u prolaznost. I sve to presečeno crnim vinom. I Baja Mali Knindža, pronašla sam na netu, ima nešto u ritmu svojih brzih nogu, na tu temu - Naš je život samo varka, ima lažni sjaj, taman misliš ljubav žarka, ono dodje kraj, Zato me ljubi, ne misli na krizu, jedino život nema reprizu..........

Tra lalala......A ti, kako ti živuš svoju premijeru? Dali se već spremaš da uradiš nešto neponovljivo. Nezaboravno. Legendarno, za svoju dušu.... Jer, verujmi, svet ti ništa neće pokloniti. šapnuo mi jedan jednom. Ako hoćeš život, ukradi ga.....

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄