среда

Zivot je ogledalo

Ako sam sebe osuđuješ i kritikuješ – i drugi će te osuđivati i kritikovati.

Ako sam sebi nanosiš bol – i drugi će ti nanositi bol.


Ako sam sebe lažeš – i drugi će te lagati.


Ako si neodgovoran prema samom sebi – i drugi će biti neodgovorni prema tebi.


Ako sam sebe kriviš i ismijavaš – i drugi će te kriviti i ismijavati.


Ako si emocionalno okrutan prema sebi – i drugi će biti emocionalno (a čak i fizički) okrutni prema tebi.


Ako ti sam ne slijediš svoja osjećanja – niko ih drugi neće slijediti; ni tvoja osjećanja, ni tebe.


Ali…


Ako Ti sam Sebe voliš – i drugi će Te voljeti.


Ako Ti sam Sebe poštuješ – i drugi će Te poštovati.


Ako Ti sam vjeruješ u Sebe – i drugi će vjerovati u Tebe.


Ako si Ti sam pošten prema Sebi – i drugi će biti pošteni prema Tebi.


Ako Ti sam uviđaš Svoju vrijednost i cijeniš Sebe prema tome – i drugi će Te isto tako cijeniti!


***


“Život je kao ogledalo: ako mu se namrštiš, namrštiće se i ono tebi; ali ako mu se nasmiješ, uzvratiće ti osmijehom.” – Vilijem Takerej      

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄