четвртак

Ja sam....

ja sam sve ono sto sanjas...ja sam ono cemu se nadas...
ja sam ono sto moze da ti kaze sto ti niko nije nikad rekao...niti ce...
ja sam ono sto moze da uradi za tebe sto niko nikad nije niti ce...
ja sam ono...sto mozes da volis...
ja sam ono sto mozes da mrzis najvise na svetu...
ja sam ono sto moze da te voli...ali nikad nece da te mrzii...
ja sam ono sto moze da ti zivot ucini lepsim....
ja sam ono sto moze da ti zivot upropasti...
ja sam sve ono sto ti zelis da budem...
neki ljudi koji me znaju misle ovako nesto o meni...

dok ja mislim da sam ja vuk... cim god da me hranis...
ja cu gledati u sumu... Wink
jer ja sam sretan samo tamo gde ja zelim da budem i skim zelim tu da budem... 

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄