петак

Zima

Stižu mi dva omražena doba godine... ne volim hladno, mokro, bljuzgavo. Onda se osećam nikako. Ma koliko bila zaljubljena... ma i da me on grije i grli, opet ne volim nikako ovo hladno doba godine. Em što sam letnji tip, em što sam zimogrozna, em što mi je već i 15 C stupnjeva hladnoooo...
Prošle nedelje sam zadnji put ove godine obišla Zoo vrt, posvetila se 4-satnom fotografiranju, obišla sam ga toliko puta da sam se u brojanju izgubila. Ono što najviše volim je Zoo baby boom! Mladunci na sve strane... Trapava sam i pakljava, stalno se popikavam i ispada mi sve iz ruku. Mislim da totalno ovo nije moje vreme... Dizajn mi ne ide kako treba. Web stranica kasni a ne sme...


Fali mi veselja, pozitive što inaće dolazi s suncem i toplim vremenom! Ono što me drži na životu je pažnja kojom me on obasipa, ljubav koju mi poklanja i sreću koju kod mene izaziva! Zidovi u sobi mi imaju novu boju, baš mi je soba nekako sveža! Unatoč povremenim baksuzima zadovoljna sam svojim životom.


Ono što me jedino muči su snovi. Tako su nekako zmrdani... rekla bih!

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄