четвртак

K r u g____D v a n a e s t

 . . . bilo je JUTRO stvaranja - kada je Bog stao ispred svoje dvanaestoro dece i u svako od njih usadio seme ljudskog života. Jedno po jedno, svako dete istupilo je da bi primilo Božji dar.

 "Tebi, Ovne, dajem prvom Moje seme i ti možeš imati čast da ga zasadiš. I svako seme koje zasadiš svojim rukama - uvećaće se milion puta. Ti ćeš biti prvi koji će pročistiti nečistoću ljudskog uma Mojom Idejom. Ali, tvoj zadatak nije da dopunjuješ Ideju, niti da postavljaš pitanja. Tvoj zadatak je akcija i samo akcija - koju ti određujem - da počinješ čoveka činiti svesnim Moje Kreacije. Radi tvog dobrog uspeha, dajem ti veštinu SAMOPOŠTOVANJA."
 Mirno, Ovan je stao na svoje mesto.

 "Tebi, Biku, dajem snagu da ugradiš seme u jezgro. Tvoj posao je velik, iziskuje strpljenje kojim moraš završiti sve što je započeto - ili će ovo seme biti izgubljeno u vetru. Ti nisi ovde da postavljaš pitanja, niti da menjaš svoje mišljenje usred zadatka. Isto tako, nisi ovde da zavisiš od drugih u izvršenju onoga što tražim od tebe. Zato ti dajem SNAGE - koristi je mudro."
 I Bik je odstupio natrag na svoje mesto.

 "Tebi, Blizanče, dajem pitanje bez odgovora - tako da bi mogao svima doneti razumevanje onoga što čovek vidi oko sebe. Ti nikad nećeš znati zašto čovek govori ili sluša, ali u svom traženju odgovora ti ćeš naći Moj dar ZNANJA."
 I Blizanac je odstupio natrag na svoje mesto.

 "Tebi, Raku, dajem zadatak učenja ljudi o njihovim osećanjima. Moja zamisao za tebe je da kod njih izazoveš smeh i suze, tako da sve što vide i misle u potpunosti razvijaju - iznutra. Zato ti dajem dar OBITELJI - da se tvoja potpunost može uvećati."
 I Rak je stao nazad na mesto.

 "Tebi, Lave, dajem posao razvijanja Moje Kreacije u svoj njenoj blještavosti u svetu. Ali, moraš se čuvati ponosa i uvek se setiti da je to Moja Kreacija - ne tvoja. Ako to zaboraviš čovek će te prezreti. Postoji mnogo radosti u poslu koji ti dajem, ali učini ga dobro. Zato ćeš imati dar ČASTI.''
 I Lav se vratio natrag.

 "Od tebe, Device, tražim da ispitaš šta je čovek učinio sa Mojom Kreacijom. Treba da oštro ispitaš njegove puteve i podsetiš ga na njegove greške, tako da kroz Moju Kreaciju može biti savršen. Za izvršenje ovog zadatka, dajem ti dar ČISTOTE MISLI.''
 I Devica se vratila na svoje mesto.

 ''Tebi, Vago, dajem misiju služenja - da čovek postane svestan svojih dužnosti prema drugima, da nauči da sarađuje, kao i sposobnost da održava i drugu stranu svog delovanja. Staviću te svuda gde je nesloga i za tvoje napore daću ti dar LJUBAVI.''
 I Vaga se vratila na svoje mesto.

 ''Tebi, Škorpione, dajem vrlo težak zadatak. Imaćeš sposobnost uvida u umove ljudi, ali ti ne dozvoljavam da govoriš o onome što si naučio. Mnogo puta zaboleće te ono što vidiš i tvoja bol će te okrenuti od Mene - i zaboravićeš da to nisam Ja, nego krivi pristup Mojim Idejama koji uzrokuje tvoju bol. Videćeš mnogo ljudi i borićeš se ponekad sa životinjskim instinktima u sebi, tako da usled toga možeš gubiti svoj put. Ali, kada konaćno dođeš Meni, Škorpione, daću ti najviši dar - SMISLA.''
 I Škorpion se vratio natrag.

 ''Od tebe, Strelče, tražim da izazoveš smeh kod čoveka - usled njegovog nerazumevanja Mojih Ideja. Kroz smeh ćeš dati čoveku nadu, a kroz nadu ćeš usmeriti njegove oči da se vrati - k Meni. Ti ćeš dirnuti mnoge živote, samo na trenutak - i znaćeš da je nemir u svakom žvotu koji takneš. Dajem ti dar BESKRAJNOG OBILJA (NAPRETKA) - da možeš širiti daleko da bi obuhvatio svaki tamni kutak i uneo svetlost."
 I Strelac se vratio natrag na mesto.

 ''Od tebe, Jarče, tražim žrtvu da negoduješ i da se mrštiš - kako bi mogao učiti čoveka da radi. Tvoj zadatak nije lagan i osetićeš sve postupke i mučni rad čoveka na svojim plećima. A za taj jaram tvojih tereta, dajem ti ODGOVORNOST prema čoveku - u tvoje ruke.''
 I Jarac se vratio na svoje mesto.

 ''Tebi, Vodolijo, dajem koncept budućnosti, da bi čovek spoznao svoje druge mogućnosti, nevidljive običnom načinu gledanja. Imaćeš bol usamljenosti, ali Ja neću dopustiti da personalizuješ Moju Ljubav. Za promenu čovekovih vidika prema novim mogućnostima, dajem ti dar SLOBODE, da tvoja sloboda može služiti čovečanstvu.''
 I Vodolija se vratila natrag na mesto.

 ''Tebi, Ribo, dajem najteži zadatak od svih. Tražim od tebe da sakupiš sve ljudske suze i vratiš ih Meni. Tvoje suze će biti večno Moje suze. Žalosti koje ćeš pokupiti posledica su ljudskog nerazumevanja Moje Ideje, ali ti si ta koja treba da da saosećanje - da bi čovek mogao da pokuša ponovo. Za ovaj najteži zadatak od svih, dajem ti najveći dar. Ti ćeš biti jedino od Moje dvanaestoro dece koje će Me razumeti. Ali, taj dar RAZUMEVANJA je za ono vreme kada ga pokušaš širiti među ljudima dok te oni neće slušati.''
 I Riba se vratila na svoje mesto.

 Tada je Bog rekao: ''Svako od vas ima deo Moje Ideje. Ne smete menjati zadatke u delovima celokupne Ideje koju sam vam dao, niti smete da trgujete zadacima - jedan sa drugim. Za svakog od vas, zadatak je savršen, ali to nećete znati tako dugo dok ne postanete JEDNO. Tada će cela Moja Ideja biti izneta na videlo svakom od vas.''

 I deca odoše, svaki u nameri da učini svoj posao najbolje - da bi mogao da primi svoj dar. Ali, nijedan nije u potpunosti razumeo svoj zadatak, niti svoj dar. Kada su se vratili, Bog reče: ''Svako od vas veruje da je dar koji poseduje drugi - bolji. Zbog toga ću vam dozvoliti da trgujete.''
 I za trenutak, svako dete bi razveseljeno jer je Bog odredio nove mogućnosti njihove misije.
 Ali, Bog se nasmejao i rekao: ''Mnogo puta ćete se vraćati Meni, tražeći da budete oslobođeni misije, i svaki put Ja ću vam ispuniti želju. Prolazićete kroz nebrojene inkarnacije pre nego ispunite izvornu misiju koju sam odredio za vas. Dajem vam neogranićeno vreme da to ućinite, ali samo kada izvršite potpuno svoj zadatak - moći ćete da budete sa Mnom.''

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄