петак

Zagrljaj

 Kada zacute svi zvuci dana iza nas, kada se smire svi ratovi u nama, bar onaj tren pred san, znam da sam ti u mislima i znam da uzdahneš.

I ne umem objasniti tu nit koja nas veže bez obzira na kilometre, ne sve prepreke, bez obzira na svo cutanje između nas, na svo vreme između nas, uvek ostaje ta nit.
I kada cutimo kažemo više nego gomilama reči.
I ja znam da ti znaš sve što precutim, i da vidiš sve što zažmurim, i da osetiš kad mi fališ.
Sudbina, to si.
Neko te samo nacrta jednog dana u mom životu i kao da si oduvek bio tu.
Ti tako lako pokreneš taj ringišpil u mom srcu, u mom danu.
Očistiš mesto samo za sebe i zaustaviš svet svojim zagrljajem... Ali taj zagrljaj...taj zagrljaj...eh...
Kao da tonem u oblak, kao bez daha, kao bez vremena, kao za zauvek...kada me zagrliš.
I žurim, svaki trenutak dana negde žurim, ali kad zatvorim oči samo u tvoj zagrljaj stižem, samo u tvom zagrljaju ostajem...
Jednom si rekao : " duso moja …..i te reči mi od tada odzvanjaju u srcu.
Sudbina, to si.
Kada me zagrliš osetim miris doma, osetim sunce u kosi, osetim vetar na ramenu.
Neke godine pre su me naučile da su najveće daljine ponekad i samo uzdah između.
A ti si me naučio da nekim blizinama svi kilometri sveta između ne mogu ništa.
Ti si me naučio da neke blizine ostaju blizine i kad su negde sasvim daleko.
Sudbina, to si ... i moja blizina zauvek ...
I onaj zagrljaj ... eh ...



Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄