четвртак

Na suncanoj strani ulice....




Zalupi vrata nasem juce
vec je postalo bezlicno i bljutavo
gorak ukus proslosti
nista ti novo nece doneti...
mozda poneku laz
umotanu u roze masnu
ofucan rodjendanski poklon...
bez roka upotrebe i prave namene
bleda fotografija sa nepoznatim licima
i lazan sjaj u mojim ocima...
Govori tiho dok spavam!
Tvoj glas cujem u hladnim nocima
jos uvek se usunjas tiho na prstima
na obrisima lazne vecnosti
gde razlozi postaju nebitni...
Tvoje poruke odavno ne dolaze
tek ponekad naslutim spokoj
sto nisi tu kao nekad...
sto tvoje dodire vise i ne pamtim
i tvoj lik lako zaboravim...
Mi smo jos jedna od hiljadu prica
bajka sa tuznim krajem
istrgnuta stranica bez posvete
vasar tastine i lazne patetike...
Ne!
Moji prozori ne gledaju u prazninu
jos zivim na suncanoj stran,i
kise mi ne donose nemire
lazne nade i hladne dodire,
Jutro mi nacrta osmehe
One iskrene decije
Nase juce trampim za sutra,
A danas?
Danas ce plesati bosonogi oblaci,
ispružiću ruke nekom novom snu
lepo je nemati plan
vrisnuti na sav glas
probuditi usnule andjele,
voditi ljubav otvorenih ociju
u nekom mracnom hodniku,
pisati pesmu bez rime
dati sebi novo ime...
polomiti najdrazu igracku.
naslikati tvoj osmeh u art-decou
da budes ruzan i da te niko ne prepozna...
Danas cu gaziti ulicu sa imenom laznog heroja
bicu svacija i nicija,
sama i sebi dovoljna
ispruzicu korak i zavoditi ocima,
bicu osmeh na licima slucajnih prolaznika
strah koji krijes u dzepovima,
tvoja najveca i najludja obmana,
izguzvana i hladna postelja,
prazne ruke i jedno bedno juce...
Danas cu biti vetar koji ti samocu sluti,
najlepsa muzika koju neces cuti...
izgubljeno dugme sa kaputa
tvoja stanica na kraju puta...
glas koji ti sapuce da sam jos tu,
samo jos danas u prolazu...
Jedan andjeo kome nevidis lice...
Na onoj suncanoj strani ulice.

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄