субота

Sve je moguće…

 
Ne poštujem one koji govore, već one koji pokazuju….ne verujem onima koji se kunu, već onim drugim, koji dokažu…ne sanjam velike stvari i nemam velike želje, sve o čemu sanjam je moguće i vrlo izvodljivo…
♥♥♥…Verujem u ljubav jer ona zaista postoji, i svakome se desi makar jednom u životu…♥♥♥
… Ja ne verujem u slučajnost…sve se to dešava iz nekog razloga, ponekad i ne saznamo zašto je to tako, ali tako jeste…ja smatram da svi mi kao da imamo misiju koju treba da ispunimo…
♥♥♥…Ništa nije nemoguće…Samo je za nemoguće, potrebno malo više vremena…♥♥♥
…Ja imam svoj svet…Svet u kome ljubav vlada i dobro dobrim vraća…


 

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄