петак

Istorija ljubavi

„Da imam foto aparat“, rekao sam, „slikao bih te svakoga dana. Tako bih zapamtio kako si izgledala svakoga dana svoga života.“

 „Izgledam isto.“
 „Ne, ne izgledaš. Sve vreme se menjaš. Svakog dana pomalo. Da mogu, sačuvao bih sve to.“
 „Ako si toliko pametan, kako sam se danas promenila?“
 „Postala si malo srećnija i takođe, malo tužnija.“
 „Kako znaš?“
 „Razmisli malo. Nije to tako kod svakoga, znaš. Neki ljudi, kao na primer tvoja sestra, postaju samo srećniji i srećniji svakoga dana. A neki ljudi, kao Bejla Aš, postaju samo tužniji i tuzniji. A neki ljudi, kao ti, postaju oboje.“
 „A šta je sa tobom? Da li si ti najsrećniji i najtužniji sada nego što si ikada bio?“
 „Naravno da jesam.“
 „Zašto?“
 „Jer me ništa ne čini srećnijim i ništa me ne čini tužnijim više nego ti.“

 Nikol Kraus




Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄