петак

Žak Prever

Žak Prever ( izvorna inspiracija)

 Išao sam do glavne pošte
 I platio sam sve račune
 Za tebe ljubavi moja

 Išao sam do Kalenić pijace
 I kupio da ima šta da se jede
 Za tebe ljubavi moja

 Išao sam do jebenog Miljakovca
 I prevezao tvom bratu comp.koji ni nezna da koristi
 Za tebe ljubavi moja

 A zatim sam došao kući i značajno te pogledao
 Beep ti materina neodgovorna,nisi ni sudove mogla da opereš
 Ljubavi moja

 A sad odoh u Tehno-market da kupim mašinu
 I onda mi više i ne trebaš
 Ljubavi moja

 ZA TEBE LJUBAVI MOJA

Išao sam na trg ptica
I kupio sam ptice
Za tebe
ljubavi moja

Išao sam na trg cveća
I kupio sam cveće
Za tebe
ljubavi moja

Išao sam na trg željeza
I kupio sam okove
Teške okove
Za tebe
ljubavi moja

A zatim sam otišao na trg robova
I tražio tebe
Ali te nisam našao
ljubavi moja!

ZAK PREVER

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄