недеља

Teska su vremena prijatelju moj, znas i sam.
 Nisam te izbegavao, samo sam kafanu zamenio netom. Znas kada smo nekada vilenili do zore,
 sedeci za stolom i bledo gledali kako se stolovi prazne jedan po jedan. Nista se ni sada nije promenilo,
 sedim nekada do rane zore, cekam da mi oci izblede, ovaj put ne od alkohola, vec od radijacije tft-a.
 Nema razlike velike, nekad smo se opijali pivom, dimom kafane, galamom i umorom.
 Sada nam se manta u glavi od glasne muzike sa yt-a, oci nam zakrvave ne od dima vec od svetla monitora, a glava jeci od nespavanja i suludih misli zamrsenih od silnih postova.Svako sad ima svoju kafanu, zove se drugim imenima, neko posecuje kafanu kod fb-a, neko kafanski forum, a neko chatuje.
 Birtija je birtija kako god ime da joj zadenes, moze na tabli napisati biblioteka, pozoriste al unutra sluziti najgoru brlju od rakije od koje svi pobenave.I tako druze moj, kad budes mogao svrati da popijemo po koju, posluzicu ti pice po zelji, ovde bar to nije skupo, sinoc sam sa imgura skinuo litar dzoni vokera, ima se moze se brate, ovde se bar sve moze.
 ZIVELI :)

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄