четвртак

Poseti me u snu

Hajde da me nocas posetis u snu!
 Hoces li, zelis li?
 Ja cu te cekati na pragu svojih snova.
 I radovacu se kad te ugledam.
 I samo cu se priviti uz sebe i necu te pustati.
 Trebas mi bas mi trebas .
 Dodji mi u snove.
 Da te prosetam svojim snenim ulicama.
 Da ti pokazem vrtove koje sanjam.
 I ono jezero, mirno i tiho.
 Jezero sto nikad talase nema.
 Moji su snovi mirni.
 Ako mi u snove dodjes, ja cu te i snovima voleti.
 Ali tamo cu te voleti drugacije.
 Tamo zvezde nisu na nebu.
 Nego tu pored nas ja sam ih vec odavno skinula samo za tebe.
 I sada te cekaju.
 Dodji mi, dodji mi bar u snove.
 Bar mi tamo mozes doci zar ne?

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄