субота

Ne treba meni novi auto da podmladim se ni nova kuca kao dokaz da vredim vise Ama, bas mi nista ne treba osim tebe to mi na dlanu pise Ne zelim mladju pored sebe da mlad bih bio dovoljan je samo osmeh tvoj A lepse nema, ni da hocu a znas da necu dok zivim ti si zivot moj Mnogi bi bili na mom mestu koliko njih te sanja jer meni sijas kao dukat od svitanja do svitana Ne trazim nagradu za hrabrost sto te volim dovoljan je jedan zagrljaj Kad kazu da sam jak zbog toga sto imam tebe reci cu - tacno, ja sam taj Ne zelim mladju pored sebe da mlad bih bio dovoljan je samo osmeh tvoj A lepse nema, ni da hocu a znas da necu dok zivim ti si zivot moj -love-

Нема коментара:

Постави коментар

Ovaj obrazac služi za slanje komentara i poruka ako Vam je potreban neki vid kontakta sa korisnicima.

Истакнути пост

Nisam ja za ovaj svet 🙄